Forsætter ”plakat”-udviklingen i 2016?

(sponsoreret indhold)

Hvis man laver søgningen på ”plakater”, så vil man hurtigt se at udvalget er enormt. Udvalget har været stort i mange år, men i 2015 og 2014 kom der en række nye små og store plakat-webshop på markedet. Derfor kan man godt stille spørgsmål ved, om denne ”plakat”-udvikling kan forsætte?

Det som man især oplevede i 2015 var, at der startede en masse små webshop med fokus på enkelte plakater med grafisk print. Pludselig var der ikke kun de store webshops man kunne gå til online, men en masse ”små” designere, som selv forsøgte at sælge deres plakater igennem deres egne hjemmesider.Plakat hjemmesider

En række af disse designere har formentlig været i gang længe, men har først taget skridtet til at sælge selv i 2015. Dette i sig selv er jo en rigtig god udvikling, da der er mindre der skal tjene på den enkelte plakat, og en række nye kunstnere som får muligheden for at bevise deres værd.

Spørgsmålet er dog, om folk snart kan have flere plakater derhjemme? For selvom det er dejligt at indrette på ny, så må der også være en øvre grænse på, hvor mange ”ekstra” plakater man har behov for – og hvor meget plads man har til de gamle!

Selvfølgelig er der noget som hedder trend, men skulle denne skifte så hurtigt, så er det pludselig ikke sjovt at følge med. Spørgsmålet er derfor lagt op til, om denne udvikling vil forsætte i 2016 eller om vi har fået nok?